Betalt

Ja det som ska betalas är nu betalt. Vi har just beställt ett tält till studenten, skitsmart tält som kan användas till händelser framåt i tiden också. Den har dragspelsfunktion och ska vara lätt att fälla upp och ta ner....vi får väl se om det blir en Ikea montering med mycket skrik och förbannelse.
Smart va?? Nu ska vi bara hoppas på att delarna kommer innan den 11 Juni för då jäklar måste det stå uppe.
Sjukgymnasten gav mig bra betyg idag, det går snabbt framåt och alla övningar kändes jättebra idag. Jag ska stå och träna sving här hemma som en övning så att knäet vänjer sig vid just de vridningarna. Kan se lite roligt ut, eller blir jag bara fantastiskt bra på att svinga mina golfklubbor. haha.!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0