Duktiga flicka!!

Jag har varit jätteduktig idag. Upplärning i växeln av vår nya praktikant, lite eget jobb efter det. Hann iof inte så mycket av vad jag skulle göra men litegrann. Jag ska nu för första gången göra en kravspec, det är ett mastodont jobb och jag vet inte ännu om jag klarar det själv, men det är väl bara att testa.
Fick en jätteklapp på axeln idag av en person som tyckte att jag hade hjälpt dem fantastiskt mycket och hon skulle formellt skriva till min chef så att man fick veta hur duktig jag var, ja tänkte jag det är väl ett bra läge inför lönesamtalet...hihi. Detta kommer jag att leva på i en vecka nu, underbart att göra människor glada.
Efter jobb gick R, A och jag på en testvisning av Hipp Hipp, tyvärr inte så roligt som vi hade hoppats på men det var kul att få vara med och tycka till. Hemma lagade snyggingen middag och jag gav mig på en enorm storstädning av badrummet, nu är det sååå fint..
Nu ska det surfas lite och sen är det raka vägen till sängen för att sova gott och vara utvilad till imorgon då vi tar en tur till jobb på snygga Bettan..
Se som det glänser överallt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0