Jaha

Sverige kom inte med, något jag anade innan, men Turkiet är vidare och två andra svenska låtar: Danmark och Norge så vi får väl heja på dem. Jag hejar dock på Tyskland för den är sjutusan den allra bästa låten av alla.
Ikväll har jag klippt gräset, tvättar fönster, plockat undan och städat, lite kreativitet hanns också med så två armband har kommit till. Duktiga jag!!!!
Imorgon är det fredag och då ska jag bara ta det lugnt, på lördag blir det nog en tur till Väla för att leta smycken till en viss händelse.....Lördag kväll ska min man och jag mysa med god mat, godis, vin och eurovision song contest...
Syrran väntar in brudparet i kyrkan på bröllopet i lördags
Lite champagne ute i det sköna vädret gotta vi oss med.
Mina två nya armband
snygge armbandet på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0