Oh what a wonderful day!!!!!

Vilken dag, kanon sommardag. hett var det allt att jobba inomhus, man blev lite snurrig framåt eftermiddagen. hemåt drog jag och hämtade lilleman vid tåget, shoppade mat och sedan tog vi en runda övningskörning med min snygga sportbil. Vår uppfart är perfekt att träna stillastående utan broms hihi.
Lilleman lagade mat medan jag solade på altanen. Nedan kan ni se vad vi hade tänkt att sätta upp på halva vår altan, vi köpte ju en markis för två år sedan som höll i två månader och sen gick armarna sönder, de tyckte att det var vinden så den skulle inte gå på garantin. Vi har nu beslutat att ordna något annat. Så handla aldrig på "Markis & Persienn fabriken" i Lund, skitföretag.....rent ut sagt.
Nu ska det organiseras lite efter bloggandet och en cigg i det vackra vädret.
så här skönt hade jag det idag..
kanske inte i rött utan grått tror jag. Sen hänger man något sorts tyg för solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0