stökig dag

jag älskar ordning, ändå lyckas jag aldrig ha det någonstans. På jobbet ligger alla papper överallt, jag städar men efter en dag är det likadant igen. Hemma ligger allt runt omkring, utspritt på varje ledig yta, papper har ett fantastisk sätt att dra sig till mig som en magnet. Tidningar ska vi inte snacka om....
Väl hemma lagade äldsta junioren mat, korvgryta stod det på menyn, mycket gott tillsammans med en stor sallad och inga kolhydrater, duktiga mig.....Innan maten hann jag träna lite på mina övningar och lite crosstrainer. Efter maten la jag mig i ett bad med en bok och nu är det dags för sängen.
Mysig dag.
röran på jobb....detta är bara ena sidan av skrivbordet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0