Tillbaka

Nu är jag här, har precis kommit hem från en spelning i HB. Jättemycket folk kom ikväll och några kända ansikte dök överraskande upp, alltid trevligt. För första gången körde vi "Walking in Memphis", jag bara älskar den låten men det gick inte bra, måste lyssna in mig på mellantakterna så man vet när man ska komma in, den är inte alltid så självklar, faktiskt lite lurig.... Det var iaf en väldigt trevlig kväll.
Igår var vi och handlade plantor som jag sedan planterade medan min man klippte gräset. På kvällen var vi bortbjudna på lite grillmys med vänner. Vi bor i samma by men tröga är vi på att träffas, sker kanske en gång om året. jag tror det är för att vi är alltid väldigt uppbokade, men nu passade bra. Det tråkiga var ju att jag skulle upp och jobba idag, så jag hamnade äntligen i säng 01.30 och gick upp kl. 08.00, arbetade till 15.00 och körde sen hem.
På hemvägen hämtade jag upp mina tupperware saker som jag köpt för dyra pengar. Hem och nannade kudden en och en halv timme och sen upp och göra mig iordning för att fara iväg till spelningen. Nu är det iaf helg och imorgon blir det förhoppningsvis lite hojande in till Roddarna i LA.
Min snygga plantering med murgröna och .....en.....ja vad det nu var.
Min japanska lönnbuske, så fin den är..
Framsidan mot gatan ser nu ut såhär.
Baksidan vid entrén ser nu ut såhär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0