Tradera

Jag är nu aktiv säljare på Tradera, jag har lagt upp lite kläder och några prylar. Tex. denna Flyjumper.
Present till lilleman en gång i tiden men inte intressant. Igår firade min familj mig med pompa och ståt i sängen. Det blev frukost på sängen och paketer. Två av presenterna visar jag nedan.
Efter att ha jobbat hela dagen och blivit firad som sören på fejan åkte vi bussen in till Landskrona och gick på Inferno och åt middag. Två rätters god mat och till det gott vin.
Har nu bokat in syrran och mig på After Work på golfklubben, kom dit vetja!! Den 21/5, tacobuffé. Gott gottigott gott.
Underbart vin vinkaraff
Fantastiskt fin vit handväska från Esprit. Jag är impad....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0