uppbokad

hela veckans kvällar är uppbokade, utom söndag, helt otroligt. Ikväll var det lite kalas för syster yster som fyller år imorgon. Vi gick igenom lite låtar som vi ska sjunga på ett bröllop nästa lördag och lite andra roliga bestyr. Innan jag körde hem packade S en påse med några tomat & Physalisplantor som jag fick med mig hem, förstår inte hur jag ska kunna hålla dem vid liv...jaja får väl försöka.
Imorgon blir det träning eller genomgång med min gamla keybordist, vi ska spela tillsammans för första gången på 12 år, herregud va tiden går sen man sjöng i Valhalla...haha lite roligt faktiskt. Vi ska spela på ett bröllop, ska bli mäkta intressant.
Har förberett mig för att köra plattat hår imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0