vädret

när ska det bli sommar och varmt väder? Vi är i maj och det är fortfarande under 10 grader ute, trist så det räcker faktiskt. Idag har mamma & pappa kommit på besök och gett mig min present från dem och syrran med familj. En jättefin klänning, se nedan.
Annars har det varit en lugn dag, jag har städat lite och tvättat fönster (skittråkigt) men det måste ju göras.
Jag har ju också suttit på tradera och faktiskt lagt vinstbudet på två stycken budgivningar med en massa delar till halsband i silver. Har också lagt bud på zumba paketet som jag vill ha (träningsdvd från TV-shop), vi får väl se hur det går med det.
min fina klänning, Lilleman ville också vara med på ett hörn.
Grekland förra året, så här varmt och skönt vill jag ha det nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0