vilken helg

Min röst är helt kass, jag är dock helt förundrad att jag verkligen klarade av att sjunga två kvällar efter varandra när jag redan innan kände att min röst inte var helt OK. Igår var det en fest som jag och F underhöll på och det var trevligt, lite hemmafolk var där som man kände, det är alltid kul. På fredag ser jag fram emot after work spelningen sys och jag har, den också på hemmaplan och jag lär känna de flesta som är där. Spännande!!
Idag är det sofflocket som gäller, iaf för mannen för det blev hårt på festen igår. Jag kom dit efter spelningen och jag fick vara där en timme sen var det dags och nanna kudden.
Nu har alla mina sälj gått ut på Tradera, jag fick sålt tre jackor och en skjorta, coolt. Man lär sig av misstagen man gör i början, nu tänkte jag börja sälja av en del böcker jag har.
Foto från bordershop, visst är bilen fin, innehållet ger jag inte mycket för..
Så här gullig är lilleman när han är på mitt jobb. Han ser riktigt professionell ut!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0