jaha tillbaka

Har inte hunnit blogga alls på ett tag, det är jobb, jobb och åter jobb som figurerar i mitt liv just nu. Kompisarna har nu åkt till Thailand och vi passar Wilma, sötaste och mest kelna hunden som finns.


Nu är det bara 1 månad och 3 dagar tills jag och min man försvinner från Sverige och jag ska inte vara nåbar alls på min telefon har jag bestämt. Vi kommer att blogga på vår resa så alla får vara med och se vad vi hittar på, ja inte allt kanske...Innan vi åker måste jag packa ner mina två arbetsplatser i lådor på jobb för vi flyttar antagligen till vår nya butik i jul, det ska bli kul att komma tillbaka till ett nytt fräscht ställe.



Istanbul, konstantinopel......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0