Måndag igen

I´m back at work och helgen har varit slapp och ångestfylld eftersom jag inte har gjort något alls nyttigt. Jo jag var faktiskt ute i trädgården en liten stund i lördags. jag var tvungen och få lite luft. Idag är planen att börja organisera upp röran hemma, städning på vinden och i diverse garderober ska försökas hinna med.


Idag är det min dag att laga mat, måste kolla upp något nytt som kan vara roligt att laga. Jag är starkt sugen på den goda fisksoppan som finns på lCHF:s hemsida, men det skulle inte riktigt gå igenom där hemma, de hade flytt innan maten kom på bordet.


Tittade på två menlösa filmer igår, två actionfilmer som faktiskt var rätt dåliga. Bruce Willis i den ena (RED) och Tom Cruise i den andra , löjligt overkligt och inte speciellt roligt....jag tror båda herrarna håller på att tappa stinget nu, dags för pension...

Nu till lite bilder från 40-års festen i lördags.


40 åringen, hurra hurra hurra


Det bjöds på ärtsoppa, alla åt så de rulla fram efteråt.


Lite frågetävling hade vi, vårt lag vann, vi känner den gamle bäst..


min man i frågetävlingen, det var faktiskt han som kunde det mesta, de är som ett tvillingpar i allt.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0