shopping

Vaknade med sträckt nacke, ajajaj vad det är oskönt. Kan knappt bära upp mitt huvud...
Ändå stack jag iväg till Center Syd för lite allehanda shopping. Present till pappsi, jacka till mig, hårband, klämmor, strumpor och skor. Ja är rätt nöjd faktiskt.
Ikväll är det inflyttningsfest i Hofterup sm gäller, har köpt lite fint till henne som hon förhoppningsvis tycker om. Vi måste ju säga ett stort grattis till lilleman som har fått ett jobb, fast anställning 100%, nu attans ska han få tjäna lite pengar.
allehanda nödvändiga attiraljer
svarta skor, alltid nödvändigt..
Älskar den, sååå varm och god, nu ska jag klara mig utan att frysa eftersom vi ska få den kallaste vintern i mannaminne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0