Smyckekoll

Nu har jag jobbat och for som en galning hem i den väldigt saktfärdiga trafiken. Jag kommer hem stressar som en galning för att hinna till träningen i tid, kommer dit och vad händer?? Ingen instruktör dök upp.......

jaha så det var bara att bege sig hem till familjen där stora mannen  nu står och kockar för hela slanten.

Jag bloggar istället och testar vårt kassa internet, har försökt sätta mina IT kollegor på att fräscha upp routern eftersom Telia tjatar att det är den det är fel på.

Imorgon blir det utbildning igen, coolt program som vi ska jobba i, jag älskar nya program....skadad jag vet!!

galet snyggt!
sötaste ring jag hittat, kanske köper...hmmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0