underbara läsare

jag är dålig på det här, har inte orkat på ett bra tag att skriva, men nu är jag här och utanför snöar det som inte förr, fantastiskt med vinter.
Mannen är ute och kör, han älskar att köra i detta vädret, han ska förhoppningsvis komma hem med mat om man nu kan kalla pizza det. Idag är en efterdag där vi inte orkar ta för oss något alls. Fast jag har faktiskt skottat uppfarten för andra gången denna veckan. Jag gav mig en stor klapp på axeln för att jag var så duktig.
Igår var det Idol i malmö live på VIP läktaren, dock anser jag att man ser inte så bra på VIP stället, längst bak och man hörde inte så bra heller. Olle var jättebra, Jay ännu bättre och Minna sämst, jag tror man glömde att rösta på Linnea, hennes sista låt var magisk. Synd om henne att åka ut i sin hemstad.
bara kolla vilket mästerverk, vår uppfart är ju inte liten precis...
Wilma som vi passar när kompisarna lapar sol i Thailand.
Största ögonen på en katt jag någonsin sett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0