Härlig helg!!

Min man och jag tog en helt underbar tur i skogen igår och fotograferade lite. På kvällen blev det pizza, godis och två filmer med Matt Damon, den ena var bra....resten kan ni räkna ut själv.
jag har fått nickelallergi runt hela halsen, det blir nog till att sluta använda alla mina halsband, bara halsband av läderband framöver. Jag får väl bara göra halsband till andra..trist men sant, det kliar som in i ...vete.
Idag blev det golf, inte smart med min onda rygg, tror jag har fått någon form av ischias från bärandet av instrument i fredags. Ont gör det iaf och jag ska ta ett bad nu för läkande motiv. Mannen är och lyssnar på Wasp, inte riktigt min melodi....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0