Hockey Bockey

Ja trevligt blev det ju igår till slut, förlängning och straffar och till slut vann MIF Redhawks. Jäkla tur skulle jag vilja säga för även om de hade spelet så hade de helsikes svårt för att sätta pucken i kassen.


God mat och trevligt sällskap för övrigt.
Idag har jag så ont i ryggen att jag knappt kan vända mig om, snart en tur till naprapaten känns det som.


Vintern är här, det snöade när jag körde hem igår, stora snöflingor så man knappt såg något utanför rutan. Kan känna att det är lite oacceptabelt att det snöar i oktober, vi hade tillräckligt lång vinter förra året, den behöver inte bli längre iår....Någon måste skärpa sig däruppe!!!



spännande var det



ja så blev det rätt till slut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0