Jäkla tur att Daniel åkte ut

Hade Geir åkt ut hade det varit Telias fel, min telefon går inte att lägga på, den står fortfarande som att den ringer betalsamtal till Idol, jag hatar Telia, så fort lilleman har ett jobb och inte behöver snåla med telefonsamtal åker telefonen så långt som dit pepparn växer.

Det finns en anledning till varför jag inte vill ha Telia som operatör på jobb, de är såååå jäkla kassa....
Så nu har jag fått sprida galla.
Känner mig på dåligt humör, är lite grumpig och sur och känner mig rätt trött, ska nog gå och hit the sack....
vill ha nuuuuuu.
Dagens citat: Om man hör dålig musik är det ens plikt att dränka den i konversation.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0