Konsert i Hörby

va bra det var, afrikansk musik kan ju inte annat än göra en glad. Jag, mamma & pappa var i Hörby och lyssnade på syrrans 100 elever från musikprofilklasserna, kören "Star Coir" från Sydafrika och "Triple & Touch"! Alla pengarna gick till Sydafrika och en skola som handlar om att lära afrikanska barn att drömma om framtiden och tro på att de har en framtid och hur man skapar sig en framtid. Jag köpte skivan också för att ge ännu mer pengar till välgörenhet.
8 stycken var med i kören, baktill står Georghillsskolans ungdomar.
Längst ut till vänster i bild kan man skönja min kära syster som jag är såå stolt över.

Kommentarer
Postat av: Anki J

Låter maffigt o kan tänka mig att det var helt fantastiskt på plats

Kram

2010-10-17 @ 01:11:01
URL: http://www.jankils.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0