snart ägare till en macbook air

Asså hur snygg är den??? skitsnygg och ascool. Mannen har beställt och det blir bloggningsdatorn på resan. Det är tur att man har en prylgalen man.

Idag har jag blivit förkyld, kan knappt svälja och börjar bli snuvig. Nu på kvällen har jag ovanpå allting fått tandvärk, va i helsike är det som händer. Jag ber endast om 2 ynka månader till sen lovar jag att vila min kropp men just nu har inte jag tid att vara sjuk!!!! Kan man lägga in en protest någonstans och förhala det kanske..??


Har spenderat kvällen till att förbereda mig för ett möte imorgon, "alltid redo" är min nya slogan.....ska bara försöka hålla den också.

Dagens citat: 

"Min kärlek till dig är enkel, rak och sann. Det är bara jag som krånglar ibland."

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anki J

Krya på dig lilla vän<3

Kram

2010-10-27 @ 01:47:41
URL: http://www.jankils.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0