Söndag

och jag mår äntligen okej, det har tagit halva dagen, resten av familjen mår värre än jag. Jag är glad att jag åkte hem i tid... Fest igår alltså och mycket trevligt, men det blir det ju alltid med så trevligt sällskap som vi hade. Inga band som strålade i mina ögon och öron men ett gott skratt fick man iaf av pudelrockarna som spelade sist.

Det är bara fotboll som gäller idag och hamburgare blir det till slaskmiddag så här dagen efter.
Jag har bestämt mig för att göra ett allvarligt försök att komma in till Johan i H-borg för att tatuera mig, han är verkligen bäst och jag vill ha den nu.....


Pudelrockarna som knappt är torra bakom öronen...
Tuff brud på g på dansgolvet, tack för en underbart trevlig kväll.
förfest hos polarna på landet...
Jag och T
Alltså, är detta verkligen en katt, roligare stil har jag inte sett...
Dagens citat: Alla världens storheter väger inte upp en vän.
Voltair

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0