WOW

26 besökare på min blogg igår, coolt med nytt rekord. Tänk vad facebook är bra.
Godmorgon på er allihopa, en ny dag börjat med regn och annat mys!!


Jag ska idag sitta med på ett budgetmöte, något jag aldrig jobbat med förut, vilken utmaning med tanke på att jag inte är den bästa på matte.....ja vi får väl se vad som händer, alltid spännande med nya saker.


Jag var duktig igår och tränade min kära aerobic, idag vaknar jag med migränhuvudvärk, svettig och mår lite skit helt enkelt, jag konstaterade att det är inte alltid bra att träna.....fast man är ju så illa tvungen eftersom man inte kan låta bli den där pizzan varje helg.. Skyll dig själv malena....


Underbar utsikt på gardasjön. Snart blir det lite sol och värme igen.
Skulle egentligen till New Zeeland i år men det blir inte förrän nästa år, för vi var lite sena på det, istället blir det Florida om vi har tur....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0