Fotboll i ur och skur

Det har blivit mycket fotboll denna veckan. I Tisdags var jag i Köpenhamn och tittade på FC Köpenhamn i deras första champions leage match, rätt cool stadion får jag säga, vi satt längst upp och längst bak och hade världens överblick på planen.


Igår var det då dags för MFF-HIF, mycket spännande match får jag säga men det var ju sören vad de unga killarna i HIF spelar fult....Hade varit bättre om de faktiskt spelade fotboll. Det är ju lite tradigt när matchen blåses sönder för de inte kan hålla fötterna på rätt plats. Men det var roligt iaf.


Idag ska mamma & pappa komma på besök, samtidigt ska jag packa till helgen och det hade varit bra om man hunnit med lite jobb också..jaja vi får se hur det blir.


Får goa utsikt i Malmö


Bättre klack finns inte i Sverige, coolt som in i bomben var det.


Gamla MFF spelare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0