jobba, jobba, jobba

Det är vad som gäller just nu, jag har inte tid till annat, jag stapplar hem och får i mig lite mat, tittar på idol och slänger mig sedan i säng för jag inte orkar annat. Hoppas på en snar förändring. Jag tror att hösten börjar leta sig in i min kropp och stänger ner en oändlig massa funktioner som bara fungerar under sommaren.


Besviken idag för att alliansen inte fick full majoritet, tråkigt att de ska behöva kämpa igenom varenda förslag, det kommer nog att kännas som om alla partier driver Sverige i fyra år framåt, jag tror inte det är en bra sak för utvecklingen.


Håller just nu på att planera vår resa i vinter, det ska bli skönt att bara få umgås med min älskling, det var ett tag sedan det bara var han och jag. kommer förhoppningsvis att blogga här om hela resan så ni får uppleva allt jag upplever.


Denna underbara tavla blir min och många andras i mars, ska redan nu tänka ut var den ska hänga.


Älskar solnedgångar från min altan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0