lördag

och jag sitter vid datorn för att få lite jobb gjort, straffet för att man inte är produktiv nog under arbetstid....
Ikväll har mannen herrmiddag och man är lätt utskuffad ur huset, bara därför måste jag gå på fest...kanske inte ett så hårt slag, jag kan behöva lite distrahering.
Mamma & pappa dök upp utanför dörren klockan 23.30 igår efter föreställningen singing in the rain, jag trodde hon skulle skrämma livet ur mig för jag såg inte att det var hon när jag öppnade.
Visst kan man tro att det är jag, scary likhet....detta är min mamma. Till och med tänderna är exakt likadana....
this is really me..

Kommentarer
Postat av: Maria O

Ja, ni är verkligen lika! Kul!

2010-09-25 @ 15:44:29
Postat av: Anki J

Det är ju det vi alltid har sagt ;-)

Kramiz

2010-09-27 @ 02:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0