trött och förkyld

Min hosta och förkylning vill inte ge med sig alls. Jag tränade två pass igårkväll och jag mår sämre idag när jag vaknade, skulle nog inte tränat alls....Tänkte gå med damerna och golfa idag men jag blir nog hemma och vilar upp mig för zumba passet på fredag. Gymmet i Häljarp har fått så många nya pass nu att man knappt kan välja vad man vill gå på.


Idol har börjat med en ny säsong och igår gick en country sångare vidare, tjoho säger jag, även en 37 årig kille som var fantastiskt bra gick vidare, fram för de mogna och erfarna rösterna säger jag bara, tröttnat på pipiga 16 åringar.


kuddmys i Istanbul med jobb. Kollegan Linda vid min sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0