usch vad längesedan

jag bloggade, sorry allihopa, har bara inte hunnit eller haft lust.
Just nu är det mycket med jobbet och jag hinner bara inte med allt. Har släktforskat lite i helgen och då glömmer jag både tid och rum, när jag sitter och läser gamla husförhållslängder.

Alex och jag golfade lite i helgen, rätt skönt även om vädret inte var det bästa. Annars har jag bara tittat på chick movies som jag hyrde eftersom jag var gräsänkling. "Last song" med Miley Cyrus, "Open Road" med Justin Timberlake och "Bounty Hunter" med Jennifer Aniston. Helt okej filmer för en slappehelg.

I lördags gjorde jag ett besök på skånes coolaste shoppingcenter i H-borg och världens största IKEA. Inhandlade nya träningskläder, jag var sååå snygg idag på aerobicen.....
Jag tyckte denna bilden blev så snygg på Trolleholms slott
Alex tränar på puttning
Detta är vår coola golfklubbs huvudbyggnad som är en gammal Ålafabrik..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0